Sunday, August 29, 2010

Livets små gleder


Nå har jeg akkurat snakket litt med min kjære bror, og som alltid vet han å få meg i godt humør. Det viste seg nemlig at vi begge to ville ha det den andre hadde, pistasjenøtter eller Québon-sjokomelk, og at begge har store planer om å få frisk luft i lungene i dag også. Arne Martin skal åpne døra til verandaen og jeg skal sette meg på trappa utenfor leiligheta. Great minds think alike!

Har fremdeles problemer med å få lagt inn bilder så derfor må jeg legge ut et bilde fra de gyldne tider istedet. Jeg er sååå glad i brødrene mine! <3

I går fikk jeg endelig flytta inn på mitt eget rom og tatt igjen for all den etterlengta vaskinga jeg har gått glipp av de siste ukene... Her skal jeg bygge og her skal jeg bo. På kvelden var Maren, Line (ei fra Oslo) og jeg på volleyballkamp - Canada vs. Cuba. Der var det liv i leiren! Maren og Line heiet på Canada, men trofast som jeg er jublet jeg inni meg hver gang Cuba fikk poeng. Ja, for jeg kunne jo ikke brøle ut "jaaa!" der jeg stod midt inne i klynga av Canada-supportere. Det var litt for ville tilstander til at lille jeg turte det. Det var nemlig ikke så mange andre som heiet på Cuba så jeg syntes det var best å holde det litt for meg selv. Smilet vokste seg allikevel større og større jo nærmere slutten de kom, for jeg innså at etter et skremmende jevnt spill var det Cuba som ville gå av med seieren. Og jeg hadde rett: 1 - 3! :D *Gliiis*

I dag skal jeg som sagt ut for å få litt frisk luft, men det er vel egentlig alt jeg vet sikkert om dagen i dag. Ny dag, nye muligheter!

Helt til slutt vil jeg komme med en tilleggsopplysning til de som jobber sent og lenge, eventuelt til de som bare er like glade i mørk sjokolade som meg: http://www.adressa.no/forbruker/helse/article1523552.ece

No comments:

Post a Comment